צפו: שני שבחי"ם שגנבו רכבים נעצרו לאחר מרדף

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on צפו: שני שבחי"ם שגנבו רכבים נעצרו לאחר מרדף

    תיעוד: מרדף שערכו השוטרים בסיוע מסוק משטרתי, הוביל למעצרם של שוהים בלתי חוקיים החשודים החשודים בגניבת כלי רכב ממרכז הארץ לאחר שניסו להימלט משוטרים

    צילום: דוברות המשטרה
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פעילות נחושה של שוטרי מחוז ירושלים הלילה הובילה למעצרם של שני חשודים שגנבו על פי החשד כלי רכב בעיר רחובות. השניים נעצרו בתום מרדף שערכו השוטרים והם הועברו לחקירה.

    במקרה הראשון, מעט לאחר השעה 3 לפנות בוקר, התקבל דיווח מחברת ״איתוראן״ על רכב שנגנב מהעיר רחובות ועושה דרכו על כביש 38 לכיוון בית שמש. כוחות משטרה מתחנות המשטרה בית שמש ומטה יהודה נערכו במטרה להביא לכדי עצירת הרכב והחשוד שנוהג בו, אך זה חלף את השוטרים תוך נהיגה פרועה. בשלב מסויים כשכוחות נוספים דולקים אחריו, הבחינו כי הרכב נכנס לתוך העיר בית שמש תוך נסיעה בניגוד לכיוון התנועה.

    בלשי תחנת בית שמש שהבחינו ברכב, המשיכו במרדף אחריו, ובשלב מסויים הנהג החשוד יצא מהרכב ונמלט אל תוך שטח מיוער סמוך. הבלשים וכוחות נוספים פתחו בסריקות רגליות בסיוע מסוק מהמערך האווירי של משטרת ישראל. הבלשים הצליחו לאתר את החשוד, שוכב מתחת לשיחים במקום ועצרו אותו.

    במקרה נוסף הלילה זמן קצר לאחר מכן, במהלך פעילות יזומה שערכו שוטרי תחנת מוריה של מחוז ירושלים סמוך לכביש המנהרות בדרום העיר, הבחינו ברכב שעורר את חשדם. לאחר שהרכב האט לקראת השוטרים והחלו להתקדם לעברו, פתח הנוהג ברכב בנסיעה מהירה במטרה לחמוק מהשוטרים.

    כוח המשטרה במקום החל במרדף אחריו עד שהרכב נעצר בצד הדרך. אז ניסה החשוד לפתוח את דלת הנהג בכדי להימלט, אך ניידת משטרה חסמה אותו והחשוד נעצר על ידי השוטרים. בבדיקה התברר כי הרכב שבו נהג חשוד כגנוב מאזור המרכז.

    שני החשודים נעצרו בחשד לגניבות הרכבים. החשודים שוהים בלתי חוקי תושבי יאטה בגילאי 19 ו-21, אחד מהם קיבל אישור תעסוקה ביממה האחרונה לשם עבודה בשעות היום בתחומי מדינת ישראל, הועברו לאחר מעצרם לחקירה של משטרת מחוז מרכז.

    מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך להיאבק בנחישות לסיכול, איתור ומעצרם של עברייני רכוש וגנבי רכבים הפוגעים בביטחונו של האזרח וברכושו, תוך שילוב מגוון כוחות, יכולות ואמצעים עד למיצוי הדין עם אותם עבריינים".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כמובן מותר לערבים הכל במדינה שלו אלה מה